Lato to pora roku, w której lokale gastronomiczne notują zwykle imponujące przychody. To jednak również okres, w którym panuje pomiędzy nimi największa konkurencja. Dziś nie można już liczyć na to, że klient odwiedzi jakieś miejsce powodowany wyłącznie sentymentem.
Trzeba przekonać go o tym, że decydując się na taki krok osiągnie wymierne korzyści. Jak to zrobić? Jednym z najskuteczniejszych sposobów jest systematyczne poszerzanie oferty przygotowanej z myślą o kolejnych kupujących. Być może więc warto zdecydować się na wynajem urządzeń do popcornu.
Niektórzy restauratorzy mogą obawiać się, że popcorn kupowany na wynos nie przypadnie do gustu Polakom. Doświadczenia pionierów podpowiadają jednak, że jest to obawa pozbawiona uzasadnienia. Popcorn znakomicie nadaje się przecież do przegryzania nie tylko podczas filmu w kinie, ale i w trakcie spaceru deptakiem. Dziś można przy tym sprzedawać jego różne wariacje smakowe przekonując do niego także te osoby, które nie przepadają za jego słoną wersją. Popcorn może więc okazać się wakacyjnym hitem.