TOP

W PROGRAMIE HOTELOWYM CHANNEL MANAGER MUSI BYĆ I BASTA!

Dedykowane oprogramowanie dla obiektów hotelowych bez multifunkcjonalnego, błyskawicznie działającego CM-a byłoby jak, nie przymierzając, piłkarz z aspiracjami na powołanie do reprezentacji bez jednej nogi. W branży turystycznej dzięki internetowi pojawia się coraz więcej potencjalnych kanałów sprzedaży, a channel manager to jedyne wyjście na zapanowanie nad ich mnogością i różnorodnością.


Recepcja, strony www, booking.com, portale turystyczne…

Prosta zależność: im szersze są możliwości zarezerwowania pobytu w jakimś obiekcie, tym większa szansa na pełne bądź zbliżone do maksymalnego obłożenie. Czyli takie, jakiego życzyłby sobie każdy hotelarz. Channel manager w programie hotelowym daje gwarancję, że przy tak wielu różnych źródłach rezerwacji nie dojdzie do żadnych komplikacji. Tak zwany overbooking, czyli pokrywające się rezerwacje, to prawdziwa zmora hotelarzy korzystających z serwisów OTA i jednocześnie nie posiadających channel managera.

Pozostaje jeszcze tylko wskazać najlepsze na rynku rozwiązanie. Wprawdzie oficjalnych danych brak, ale wieść gminna niesie, że programem hotelowym z najszybszym channel managerem jest NFHotel. Kiedy inne systemy potrzebują od minuty do 30 sekund na wymianę informacji z bookingiem, ten załatwia wszystko w ciągu 5, maksymalnie 15 sekund.

Categories Ciekawe