TOP

Fotobudka, foto-biznes

Chcąc zainwestować kilkanaście tysięcy, warto rozważyć wejście do rozwijającego się segmentu usług dotyczących organizacji imprez czyli.. Fotobudki.Niska dla takiego sprzętu jak fotobudka cena oznacza niski próg wejścia w biznes, a przewidywany zwrot…

Fotobudka

Czym jest fotobudka? Oko postronnego obserwatora na coraz większej ilości imprez dostrzeże urządzenie przypominające bankomat. Szafa robiąca zdjęcia, stacjonarny aparat z wyświetlaczem, fotoradar – to tylko niektóre skojarzenia. I owszem, bryła o wysokości do 2 metrów i kwadratowej podstawie około 50 x 50 centymetrów kojarzyć się może z wszystkimi wymienionymi urządzeniami. Pierwszym sposobem wykorzystania fotobudki jest forma maszyny vendingowej. Oznacza to postawieniu maszyny na stała, w atrakcyjnym miejscu. Drugim – częściej stosowanym w Polsce – jest forma mobilnej budki eventowej, przeznaczonej do obslugi imprez.

Fotobudka stacjonarna, a fotobudka mobilna

Inwestując w fotobudkę stacjonarną ponosimy niższe koszty na wejściu w biznes. Decydując się jednak na trwałe, niezmienne umiejscowienie sprzętu, dużo ryzykujemy. Wśród wszystkich cech jakie posiada fotobudka cena zakupu nie jest jedynym, który należy brać pod uwagę. Przychód z fotobudki gwarantuje tylko i wyłącznie jej wykorzystanie – jeśli popularność lokalizacji spadnie, nasz zysk ulegnie proporcjonalnemu obniżeniu (nie rzadko poniżej poziomu opłat za postawienie maszyny w tym miejscu).Nawet prowadząc dom weselny czy też salę do organizacji imprez, powinniśmy zastanowić się nad droższym sprzętem. Fotobudka mobilna nie tylko może służyć poza lokalem (możemy ją również wynająć), ale może zostać usunięta przy imprezach tego wymagających. Rozrywkowy sprzęt nie będzie mile widziany na konsolacjach, targach naukowych, spotkaniach o stricte biznesowym charakterze – na czym moglibyśmy stracić w innej, już prowadzonej działalności.

Fotobudka imprezowa

Jeśli zdecydujemy się na mobilną fotobudkę eventową, z założenia jeździmy z nim po imprezach, w różne miejsca. Wymaga to od nas wytyczenia „strefy opłacalności”, czyli terenu na którym nie stracimy na dojazdach, kosztach pracowników (nadgodzinach). Musimy również zainwestować w odpowiedni transport (pojemność samochodu), ludzi (obsługa fotobudki na imprezie) i akcesoria (peruki, kapelusze, peleryny, maski, gadżety). Jak widać, za wyłączeniem pracowników, są to koszta jednorazowe, które należy doliczyć do ceny wejścia w biznes. Jeśli zdecydujemy się sami obsługiwać sprzęt, możemy liczyć na przychód w granicach 1.000,00 złotych za czterogodzinną imprezę. Po odjęciu kosztów, pozostaje nam czysty dochód z fotobudki!

Więcej informacji znajdziesz na stronie fotobudka cena – https://smove.pl/.

Categories Ciekawe